راهنمای خرید دوربین مداربسته تیاندی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راهنمای خرید دوربین مداربسته تیاندی
نوشته شده در شنبه 6 اسفند 1401
بازدید : 336
نویسنده : user

دوربین مداربسته تیاندی

کیفیت تصویر دوربین های مداربسته تیاندی از 2 مگاپیکسل تا 16 مگاپیکسل است. می توانید دوربین های PTZ این برند را با بزرگنمایی از 4X تا 44X خریداری کنید. یکی از جذاب ترین تم هایی که در محصولات تیاندی به چشم می خورد، ضبط کننده NVR تیاندی است.

 Tiandi NVR از 5 کانال تا 320 کانال تولید و عرضه می کند. اکنون رابط کاربری ساده‌تر و پیشرفته‌تری را از طریق Easy7 VMS برای رایانه شخصی و EasyLive برای دستگاه‌های تلفن همراه ارائه می‌دهد، استفاده از آن بسیار آسان است زیرا کاربر پسند است. محصولات این شرکت مقرون به صرفه و مبتنی بر پروژه هستند.

ویژگی های دوربین مداربسته تیاندی

محصولات تیاندی به قدری جذاب هستند که کاربران دوربین مداربسته بیش از پیش به خرید دوربین های تیاندی می پردازند. این سرعت پذیرش باعث شده است که بسیاری از فعالان دوربین مداربسته تیاندی را در رتبه های جهانی بالاتری قرار دهند. در زیر به برخی از ویژگی های خاص این دوربین محبوب می پردازیم.

سازنده رنگ

فناوری Tiandy Color Maker یک راه حل محیطی با نور کم است که یک دیافراگم بزرگ و یک سنسور بزرگ را ترکیب می کند. بنابراین دوربین می تواند نور زیادی را در محیط های کم نور دریافت کند.این محلول حتی در تاریکی مطلق شب نیز به خوبی عمل می کند. در این صورت دوربین های مجهز به این فناوری می توانند تصاویر رنگی را در زمان واقعی ضبط کنند. با کمک نور گرم، جزئیات بیشتری از تصویر را ارائه می دهند.

Super Starlight

Super starlight یکی از ویژگی های دوربین مداربسته تیاندی است. آمارها نشان می دهد که 80 درصد جرایم در شب اتفاق می افتد. برای صحنه های تاریک مانند شب، تیاندی برای اولین بار مفهوم Starlight را در سال 2015 ارائه کرد. این فناوری در دوربین های تحت وب استفاده می شود. این دوربین تصاویر روشن و رنگارنگی را در صحنه های تاریک ثبت می کرد. پس از چندین سال توسعه، این فناوری قدرتمندتر و پیشرفته تر شده است.

برترین  مدل های دوربین مداربسته تیاندی

معروف ترین و پرفروش ترین محصولات این برند محبوب شامل دوربین مداربسته و دستگاه nvr است که به شرح زیر می باشد:

  1. دوربین مداربسته تحت شبکه تیاندی TC-C32GN Spec: I5/E/Y/C/4mm
  2. دوربین مداربسته تحت شبکه تیاندی مدل TC-C32HNSpec: I3/E/Y/C/2.8m
  3. دوربین مداربسته تحت شبکه تیاندی TC-C34WS Spec: I5/E/Y/M
  4. دستگاه NVR تیاندی مدل TC-R3110 Spec: I/B

 

 سایت های بسیاری همچون دیجی کالا، ترب، رادیس و ... در زمینه فروش دوربین مداربسته تیاندی فعالیت می کنند . فروشگاه اینترنتی رادیس نماینده رسمی فروش محصولات تیاندی در ایران است که با ارائه جدیدترین لیست قیمت، مشتری می تواند دوربین مداربسته تیاندی را به صورت آنلاین سفارش دهد.




:: برچسب‌ها: دوربین مداربستهتیاندی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: